Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) FA1
Silnik KAMOKA Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) KAMOKA
Silnik GATES Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) MOTUL
Silnik AJUSA Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) AJUSA
Silnik CASTROL Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) DYS
Silnik ERA Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) ERA
Silnik EUROL Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) EUROREPAR
Silnik FAST Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) FAST
Silnik FEBEST Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) FEBEST
Silnik HOFFER Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) HOFFER
Silnik K&N FILTERS Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) KING
Silnik LIQUI MOLY Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) MOBILETRON
Silnik NPS Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) NPS
Silnik NRF Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) NRF
Silnik NTY Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) RAVENOL
Silnik SIDAT Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) TRISCAN
Silnik VAICO Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) VAICO
Silnik VALVOLINE Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet EQUINOX 3.4 SUV 188KM, 138kW, benzyna (2003.04 - 2009.09) VEMO
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100131
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100131
Specyfikacja wg API:  SP
Zalecenie producenta oleju:  Honda HTO-06
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  ILSAC GF-5
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler MS 6395
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C946-A
Zalecenie producenta oleju:  GM 6049-M
Dopuszczenie przez producenta:  GM dexos 1 Gen 2
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze