Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) FA1
Silnik CORTECO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CORTECO
Silnik GATES Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) GATES
Silnik VAICO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) BREMI
Silnik CASTROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) EUROL
Silnik HELLA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) HELLA
Silnik KING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) KING
Silnik MOTUL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) MOTUL
Silnik NRF Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NRF
Silnik NTY Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VALVOLINE
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220139S
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
220139S
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 25
Wymiar gwintu: M 12 x 1,75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Rodzaj połączenia: Opakowanie konturowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze