Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) FA1
Silnik CORTECO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CORTECO
Silnik GATES Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) GATES
Silnik VAICO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) BREMI
Silnik CASTROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) EUROL
Silnik HELLA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) HELLA
Silnik KING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) KING
Silnik MOTUL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) MOTUL
Silnik NRF Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NRF
Silnik NTY Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VALVOLINE
Producent:FA1

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
257.862.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
257.862.001
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,75
Długość [mm]: 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.100
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Kształt: Pierscień O
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
-34%
26,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.851.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.851.010
Średnica wewnętrzna [mm]: 11
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Grubość [mm]: 2,5
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze