Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HELLA do Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) FA1
Silnik CORTECO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CORTECO
Silnik GATES Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) GATES
Silnik VAICO Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) BREMI
Silnik CASTROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) EUROL
Silnik HELLA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) HELLA
Silnik HOFFER Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) HOFFER
Silnik KAMOKA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) KAMOKA
Silnik KING Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) KING
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) MOTUL
Silnik NRF Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NRF
Silnik NTY Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet IMPALA sedan 3.4 sedan 182KM, 134kW, benzyna (1999.09 - 2005.12) VALVOLINE
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PA 358 221-121
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PA 358 221-121
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 4
Długość kabli: 290
Sonda lambda: Ogrzewana
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PA 358 221-231
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6PA 358 221-231
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 4
Długość kabli: 310
Sonda lambda: Sonda lambda
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze