Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BTA do Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) ELRING
Silnik KAMOKA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) KAMOKA
Silnik BOSCH Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) BOSCH
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) MEAT & DORIA
Silnik VAICO Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) VAICO
Silnik MOTUL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) MOTUL
Silnik AJUSA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) BGA
Silnik BREMI Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) BREMI
Silnik BTA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) BTA
Silnik CASTROL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) CASTROL
Silnik DYS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) DYS
Silnik ERA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) FLENNOR
Silnik GATES Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) GATES
Silnik GOETZE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) GOETZE
Silnik HART Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) HART
Silnik HOFFER Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) IPSA
Silnik JP GROUP Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) JP GROUP
Silnik JPN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) JPN
Silnik K&N FILTERS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) K&N FILTERS
Silnik KING Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) KING
Silnik LIQUI MOLY Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) MOBILETRON
Silnik NPS Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) NPS
Silnik OPTIBELT Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) OPTIBELT
Silnik PAYEN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet S10 pick-up 2.2 pick-up 122KM, 90kW, benzyna (1994.10 - 1998.09) VEMO
Producent:BTA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E2Y8015BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
E2Y8015BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Ograniczenia producenta:  gladka
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Szerokość [mm]:  26
Średnica [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E2Y8001BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
E2Y8001BTA
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  90
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Szerokość [mm]:  29
Ograniczenia producenta:  gladka
Średnica zewnętrzna [mm]:  90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze