Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) FA1
Silnik GATES Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) GATES
Silnik BOSCH Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) BOSCH
Silnik MOTUL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) MOTUL
Silnik AJUSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) AJUSA
Silnik BREMI Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) BREMI
Silnik CASTROL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) EUROL
Silnik HOFFER Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) HOFFER
Silnik IPSA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) IPSA
Silnik KING Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) KING
Silnik KNECHT Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) KNECHT
Silnik MAHLE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik NPS Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) NPS
Silnik OPTIMAL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik RAVENOL Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) RAVENOL
Silnik SIDAT Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) SIDAT
Silnik TRISCAN Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet TAHOE (GMT400) 5.7 AWD SUV 250KM, 184kW, benzyna (1995.10 - 1996.09) VALVOLINE
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 005 703
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 005 703
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  335
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 319,00 zł
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 005 732
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 005 732
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 374,00 zł
191,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze