Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik IPD do Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) AJUSA
Silnik KNECHT Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) KNECHT
Silnik FA1 Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) FA1
Silnik MAHLE Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) MAHLE
Silnik CORTECO Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) CORTECO
Silnik GATES Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) GATES
Silnik BOSCH Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) BOSCH
Silnik MAXGEAR Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) MAXGEAR
Silnik INA Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) INA
Silnik PAYEN Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) PAYEN
Silnik CHAMPION Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) COMLINE
Silnik DR!VE+ Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) DR!VE+
Silnik GLASER Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) GLASER
Silnik HART Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) HART
Silnik IPD Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) IPD
Silnik JPN Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) JPN
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) MAPCO
Silnik NPS Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) NPS
Silnik PURRO Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) PURRO
Silnik STONE-JAPAN Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) TRISCAN
Silnik VAICO Chevrolet TRACKER 2.0 AWD samochód terenowy zamknięty 128KM, 94kW, benzyna (2005.08 - 2008.10) VAICO
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45-4018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
45-4018
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica zewnętrzna [mm]:  32
Wysokość [mm]:  26,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze