Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) AJUSA
Silnik ELRING Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) FA1
Silnik NTY Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) NTY
Silnik BOSCH Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) BOSCH
Silnik CORTECO Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) CORTECO
Silnik FEBEST Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) FEBEST
Silnik GATES Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) VAICO
Silnik CASTROL Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) ERA
Silnik EUROL Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) EUROREPAR
Silnik FRAM Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) FRAM
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik MAXGEAR Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet TRAILBLAZER (KC_) 4.2 AWD SUV 279KM, 205kW, benzyna (2002.09 - 2009.12) VALVOLINE
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK2330
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK2330
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,234
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  2330
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze