Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) FILTRON
Silnik BOSCH Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) BOSCH
Silnik NTY Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) NTY
Silnik PURFLUX Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) PURFLUX
Silnik WIX FILTERS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) WIX FILTERS
Silnik KNECHT Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) KNECHT
Silnik MAHLE Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MANN-FILTER
Silnik ASHIKA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ASHIKA
Silnik AUTLOG Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) AUTLOG
Silnik CHAMPION Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) CHAMPION
Silnik ESEN SKV Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ESEN SKV
Silnik MULLER FILTER Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MULLER FILTER
Silnik AKRON-MALÒ Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) BGA
Silnik CLEAN FILTERS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) ERA
Silnik EUROREPAR Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) FLENNOR
Silnik FRAM Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) FRAM
Silnik GATES Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) GATES
Silnik HART Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HART
Silnik HC-CARGO Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) MISFAT
Silnik NIPPARTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) NIPPARTS
Silnik NPS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) NPS
Silnik OPTIBELT Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) OPTIMAL
Silnik PURRO Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) UFI
Silnik VIC Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) VIC
Silnik WALKER PRODUCTS Chrysler VIPER 8.0 coupe 406KM, 299kW, benzyna (1992.08 - 1998.12) WALKER PRODUCTS
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 236
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 236
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96,0
Ciężar netto [g]:  397,0
Średnica [mm]:  93,3
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze