Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02)

Silnik CORTECO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CORTECO
Silnik VAICO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VAICO
Silnik BOSCH Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BOSCH
Silnik OEM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OEM
Silnik BGA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BGA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik FAE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FAE
Silnik KAMOKA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KAMOKA
Silnik A.B.S. Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) A.B.S.
Silnik AJUSA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DELPHI
Silnik DR!VE+ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ELRING
Silnik ERA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) EUROREPAR
Silnik FILTRON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FLENNOR
Silnik GATES Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GATES
Silnik GLASER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GLASER
Silnik GOETZE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GOETZE
Silnik HART Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HART
Silnik HC-CARGO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) INA
Silnik JP GROUP Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURRO
Silnik PZL FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SKF
Silnik SOFIMA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRISCAN
Silnik UFI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) UFI
Silnik VALEO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF103101S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF103101S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  76
Wymiar gwintu:  M 16 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Długożć opakowania [cm]:  8,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,1
Wysokość opakowania [cm]:  8,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  61
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
H101/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
H101/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  77,0
Wymiar gwintu:  M16x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  8,4
Szerokość opakowania [cm]:  8,4
Wysokość opakowania [cm]:  8,4
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
W157/606
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
W157/606
Wysokość [mm]:  88
Średnica wewnętrzna [mm]:  100
Średnica zewnętrzna [mm]:  130
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  11,4
Szerokość opakowania [cm]:  13,6
Wysokość opakowania [cm]:  13,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze