Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CORTECO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CORTECO
Silnik VAICO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VAICO
Silnik BOSCH Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BOSCH
Silnik OEM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OEM
Silnik BGA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BGA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik FAE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FAE
Silnik KAMOKA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KAMOKA
Silnik A.B.S. Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) A.B.S.
Silnik AJUSA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DELPHI
Silnik DR!VE+ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ELRING
Silnik ERA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) EUROREPAR
Silnik FILTRON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) FLENNOR
Silnik GATES Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GATES
Silnik GLASER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GLASER
Silnik GOETZE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) GOETZE
Silnik HART Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HART
Silnik HC-CARGO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) INA
Silnik JP GROUP Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PURRO
Silnik PZL FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SKF
Silnik SOFIMA Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) TRISCAN
Silnik UFI Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) UFI
Silnik VALEO Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 16KM, 12kW, benzyna (1963.03 - 1970.02) WIX FILTERS
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R0024
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
R0024
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Szerokość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
890525
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
890525
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 341,00 zł
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze