Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12)

Silnik FEBI BILSTEIN Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) CORTECO
Silnik VAICO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) VAICO
Silnik EUROREPAR Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) EUROREPAR
Silnik OEM Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) OEM
Silnik ERA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ERA
Silnik BGA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) BGA
Silnik BOSCH Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik FAE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) FAE
Silnik MEAT & DORIA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) PIERBURG
Silnik A.B.S. Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) A.B.S.
Silnik AIRTEX Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) AIRTEX
Silnik AJUSA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) BORG & BECK
Silnik BTA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) BTA
Silnik CHAMPION Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ELRING
Silnik ENERGY Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ENERGY
Silnik ESEN SKV Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) EUROL
Silnik FILTRON Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) FLENNOR
Silnik GATES Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) GATES
Silnik GLASER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) GLASER
Silnik GOETZE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) GOETZE
Silnik HART Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HART
Silnik HC-CARGO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) INA
Silnik IPSA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) METELLI
Silnik MISFAT Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SASIC Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SIDAT
Silnik SKF Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SKF
Silnik SNR Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SNR
Silnik SOFIMA Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) SWAG
Silnik TEDGUM Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) TEDGUM
Silnik TRICLO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) TRISCAN
Silnik UFI Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) UFI
Silnik VALEO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) VALEO
Silnik VEMO Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Citroën 2 CV 4 sedan 23KM, 17kW, benzyna (1970.01 - 1975.12) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
7.21752.50.0
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.21752.50.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Średnica 1 [mm]:  6
Średnica 2 [mm]:  6
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PIERBURG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
7.21440.51.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.21440.51.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Średnica [mm]:  38
Długość całkowita [mm]:  133,5
Średnica 1 [mm]:  8
Średnica 2 [mm]:  8
Natężenie prądu do [A]:  2
Ilość połączeń:  2
Od cisnienia [bar]:  0,27
Do cisnienia [bar]:  0,38
Do ciżnienia [psi]:  5,51
Napięcie [V]:  12
Od ciżnienia [psi]:  3,19
Techniczny numer informacyjny:  SI 0058
Techniczny numer informacyjny:  SI 0097
Techniczny numer informacyjny:  SI 1064
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-01
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-02
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-03
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-04
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-05
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-09
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-13
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-17
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-21
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze