Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik PURFLUX Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik SNR Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik CHAMPION Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik MAHLE Citroën BERLINGO (ER_, EC_) e-Berlingo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Producent:COOPERSFIAAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze