Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) GATES
Silnik KAMOKA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) KAMOKA
Silnik PURFLUX Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) PURFLUX
Silnik BGA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) BGA
Silnik BOSCH Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) GLYCO
Silnik HART Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) NPS
Silnik OEM Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SKF
Silnik SWAG Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TURBORAIL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TURBORAIL
Silnik UFI Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) UFI
Silnik VALEO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) VEYANCE
Producent:CONTINENTAL CTAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X800
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X800
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,064
Długość [mm]:  800
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X975
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X975
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,076
Długość [mm]:  975
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze