Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT SPARE PARTS do Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08)

Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) GATES
Silnik KAMOKA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) KAMOKA
Silnik PURFLUX Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) PURFLUX
Silnik BGA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) BGA
Silnik BOSCH Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) GLYCO
Silnik HART Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) NPS
Silnik OEM Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SKF
Silnik SWAG Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TURBORAIL Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) TURBORAIL
Silnik UFI Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) UFI
Silnik VALEO Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS 21 sedan 103KM, 76kW, benzyna (1965.09 - 1972.08) VEYANCE
Producent:DT SPARE PARTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.80612
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
4.80612
Jednostka:
szt
Masa [g]:  64
Długość [mm]:  970
Szerokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11.12102
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
11.12102
Jednostka:
szt
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  800
Masa [g]:  60
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X800
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4.80613
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
4.80613
Jednostka:
szt
Masa [g]:  61
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  980
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X980
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3.34213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
3.34213
Jednostka:
szt
Masa [g]:  67
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Długość [mm]:  975
Szerokość [mm]:  10
Parametr:  AVX10X975
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6.45179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
6.45179
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Masa [g]:  49
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]:  78
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Wysokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze