Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAWE do Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KAMOKA Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) KNECHT
Silnik MAHLE Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) MAHLE
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) BGA
Silnik BORG & BECK Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) BORG & BECK
Silnik BOSCH Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) BOSCH
Silnik COMLINE Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) CONTINENTAL
Silnik FLENNOR Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) FLENNOR
Silnik GATES Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) GATES
Silnik HART Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) HOFFER
Silnik KAWE Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) KAWE
Silnik LUCAS Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) SEIM
Silnik SOFIMA Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) TRISCAN
Silnik UFI Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) UFI
Silnik VAICO Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) VAICO
Silnik VALEO Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën GS Birotor liftback 107KM, 78kW, benzyna (1973.09 - 1975.10) VEYANCE
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
42.3150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
42.3150
Długość 1/Długość 2 [mm]:  550
Długość 1/Długość 2 [mm]:  405
Masa [g]:  41
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
42.3160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
42.3160
Długość 1/Długość 2 [mm]:  740
Długość 1/Długość 2 [mm]:  570
Masa [g]:  56
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze