Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ELRING
Silnik CORTECO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CORTECO
Silnik VAICO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VAICO
Silnik FA1 Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FA1
Silnik EUROREPAR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) EUROREPAR
Silnik OEM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OEM
Silnik METZGER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) METZGER
Silnik GATES Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GATES
Silnik ERA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ERA
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE ENGINE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GOETZE ENGINE
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik SASIC Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SASIC
Silnik BOSCH Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BOSCH
Silnik KAMOKA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KAMOKA
Silnik MEAT & DORIA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PIERBURG
Silnik PURFLUX Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PURFLUX
Silnik AE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) AE
Silnik AJUSA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) BREMI
Silnik CASTROL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CASTROL
Silnik CHAMPION Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ENERGY
Silnik ESEN SKV Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ESEN SKV
Silnik FAE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAE
Silnik FAST Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FAST
Silnik FILTRON Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) FRECCIA
Silnik GLASER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GLASER
Silnik GLYCO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GLYCO
Silnik GOETZE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) GOETZE
Silnik HART Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HART
Silnik HENGST FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) INA
Silnik INTERVALVES Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) INTERVALVES
Silnik IPSA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) K&N FILTERS
Silnik KING Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KING
Silnik KLOKKERHOLM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MISFAT
Silnik MOTUL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) MOTUL
Silnik NPS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PAYEN
Silnik PURRO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SEIM
Silnik SIDAT Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SIDAT
Silnik SKF Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SKF
Silnik SNR Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SNR
Silnik SOFIMA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) TRISCAN
Silnik UFI Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) UFI
Silnik VALEO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VALEO
Silnik VEMA Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VEMA
Silnik VEMO Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën VISA 14 GT liftback 75KM, 55kW, benzyna (1982.03 - 1987.03) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
89584110
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
89584110
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Mokra tuleja cylindrowa
Średnica zewnętrzna [mm]:  79,5
Średnica cylindra [mm]:  75
Średnica flanszy [mm]:  89,2
Długość [mm]:  135,4
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Numer komponentu:  81831
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50011850
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50011850
Średnica cylindra [mm]:  75
Do 100 dni na zwrot
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013420
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013420
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  160
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  140
Wysokość [mm]:  28
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze