Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) ELRING
Silnik FILTRON Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) KNECHT
Silnik CHAMPION Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CHAMPION
Silnik MAHLE Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) BLUE PRINT
Silnik AJUSA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) AJUSA
Silnik GATES Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) GATES
Silnik CORTECO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CORTECO
Silnik FA1 Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) FA1
Silnik KAMOKA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) KAMOKA
Silnik HART Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) HART
Silnik MAXGEAR Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MAXGEAR
Silnik UFI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik PZL FILTERS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) PZL FILTERS
Silnik ERA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) ERA
Silnik IPARTS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) IPARTS
Silnik JPN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) JPN
Silnik KOLBENSCHMIDT Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) PAYEN
Silnik AMC FILTER Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) AMC FILTER
Silnik ARCO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) ARCO
Silnik BORG & BECK Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CONTINENTAL
Silnik CW Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) CW
Silnik DR!VE+ Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) DR!VE+
Silnik ELWIS ROYAL Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) ENERGY
Silnik EUROREPAR Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) EUROREPAR
Silnik GOETZE Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) HOFFER
Silnik IPSA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) IPSA
Silnik JP GROUP Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) KAVO PARTS
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) METELLI
Silnik NIPPARTS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) NIPPARTS
Silnik NPS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) NPS
Silnik NTY Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) NTY
Silnik OEM Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) OEM
Silnik OPTIBELT Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) OPTIMAL
Silnik OYODO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) OYODO
Silnik PIERBURG Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) SNR
Silnik SOFIMA Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) TRISCAN
Silnik VAICO Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) VAICO
Silnik WIX FILTERS Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.5 sedan 75KM, 55kW, benzyna (1997.10 - 1999.08) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 90 OF
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 90 OF
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  80
Gwintowana złączka:  M18x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Ciężar netto [g]:  248,0
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Szerokość opakowania [cm]:  7,90
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 90
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 90
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  80
Gwintowana złączka:  M18x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Średnica 3 [mm]:  62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Ciężar netto [g]:  252,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 405/3
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 405/3
Jednostka:
szt
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Ciężar netto [g]:  259,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  M18x1,5
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 316
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 316
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  246
Wysokość 1 [mm]:  42
Długość całkowita [mm]:  246,0
Długość 1 [mm]:  246,0
Szerokość [mm]:  213
Szerokość 1 [mm]:  212,5
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Ciężar netto [g]:  190,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze