Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) ELRING
Silnik FA1 Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) BOSCH
Silnik INA Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) KNECHT
Silnik GATES Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) GATES
Silnik HART Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik CAFFARO Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) CAFFARO
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) DYS
Silnik ESEN SKV Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik FAST Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) FRAM
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KING Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) KING
Silnik LUCAS Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) MOBILETRON
Silnik NTY Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge CHALLENGER coupe 6.1 SRT8 coupe 426KM, 313kW, benzyna (2008.01 - obecnie) TRISCAN
Producent:GATES

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
4.7 (23 ocen)
Kod produktu:
6PK2075
dostępny
4.7 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6PK2075
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Ilość żeber:  6
Szerokość [mm]:  21,4
Długość [mm]:  2075
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T36249
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
T36249
Jednostka:
szt
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Powierzchnia:  Gładki
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Szerokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze