Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) BOSCH
Silnik ELRING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELRING
Silnik NTY Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NTY
Silnik KAMOKA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAMOKA
Silnik GSP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GSP
Silnik KNECHT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KNECHT
Silnik MAHLE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAXGEAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) AJUSA
Silnik COMLINE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) COMLINE
Silnik DYS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) ERA
Silnik EUROREPAR Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) EUROREPAR
Silnik FEBEST Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GATES
Silnik GOETZE Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) GOETZE
Silnik HART Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HART
Silnik HOFFER Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) HOFFER
Silnik JP GROUP Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) KING
Silnik LUCAS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) LUCAS
Silnik MAPCO Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) NPS
Silnik OEM Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OEM
Silnik OPTIMAL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Dodge INTREPID 3.5 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1992.10 - 1998.12) TRISCAN
Producent:ERA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
570111A
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
570111A
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda lambda
Długość kabli:  290
Liczba przewodów:  4
Alternatywny zestaw naprawczy:  570111
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze