Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FA1
Silnik MOTUL Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik NTY Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NTY
Silnik AJUSA Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik BOSCH Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik BREMI Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BREMI
Silnik CASTROL Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) DENCKERMANN
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) GATES
Silnik IPSA Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) IPSA
Silnik KING Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NRF Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NRF
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik VAICO Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 1500 Standard Cab Pickup 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VEMO
Producent:CASTROL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469855
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469855
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.5
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Dopuszczenie przez producenta:  VW 502 00 / 505 00
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469730
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-B
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469854
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469854
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469864
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469864
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C948-B
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469997
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  GM (General Motors)
Dopuszczenie przez producenta:  Jaguar Landrover E
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.71
Dopuszczenie przez producenta:  Chrysler MS 6395
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-CR1
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-GSX
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C5
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C6
Specyfikacja:  API Gasoline SP
Specyfikacja:  ILSAC GF-6
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze