Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ELRING
Silnik BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) BOSCH
Silnik NTY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) NTY
Silnik FA1 Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FA1
Silnik KNECHT Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KNECHT
Silnik MAHLE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAHLE
Silnik AJUSA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) AJUSA
Silnik ESEN SKV Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ESEN SKV
Silnik FILTRON Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FILTRON
Silnik INA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) INA
Silnik IPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) IPARTS
Silnik VEMO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VEMO
Silnik AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) AKRON-MALÒ
Silnik CHAMPION Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CHAMPION
Silnik COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ENERGY
Silnik ERA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) ERA
Silnik EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GATES
Silnik GLYCO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GLYCO
Silnik GOETZE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) GOETZE
Silnik HART Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) HART
Silnik IPD Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) IPD
Silnik JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) JP GROUP
Silnik KAMOKA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) MAXGEAR
Silnik METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) METZGER
Silnik NPS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) NPS
Silnik OEM Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) OEM
Silnik PAYEN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) PAYEN
Silnik SKF Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) SKF
Silnik SOFIMA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) SOFIMA
Silnik TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) TRISCAN
Silnik UFI Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) UFI
Silnik VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VAICO
Silnik VALVOLINE Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 liftback 57KM, 42kW, benzyna (1993.05 - 2001.06) WIX FILTERS
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7990171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
7990171
Jednostka:
szt
Materiał miski olejowej:  Blacha stalowa
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez śrub
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 397,00 zł
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze