Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PIERBURG do Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08)

Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BOSCH
Silnik SWAG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SWAG
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VAICO
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GATES
Silnik KAMOKA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PIERBURG
Silnik VEMO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BGA
Silnik BIRTH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik BUGIAD Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BUGIAD
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FLENNOR
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JP GROUP
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAWE
Silnik KING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METELLI
Silnik METZGER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NTY
Silnik OPTIBELT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SASIC Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRISCAN
Silnik TURBORAIL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TURBORAIL
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMA
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 70KM, 51kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:PIERBURG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
7.21440.51.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.21440.51.0
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Średnica [mm]:  38
Długość całkowita [mm]:  133,5
Średnica 1 [mm]:  8
Średnica 2 [mm]:  8
Natężenie prądu do [A]:  2
Ilość połączeń:  2
Od cisnienia [bar]:  0,27
Do cisnienia [bar]:  0,38
Do ciżnienia [psi]:  5,51
Napięcie [V]:  12
Od ciżnienia [psi]:  3,19
Techniczny numer informacyjny:  SI 0058
Techniczny numer informacyjny:  SI 0097
Techniczny numer informacyjny:  SI 1064
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-01
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-02
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-03
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-04
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-05
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-09
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-13
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-17
Techniczny numer informacyjny:  SI 1761-21
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
4.02003.63.0
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
4.02003.63.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór sterujący
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnienia
Do 100 dni na zwrot
335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze