Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AKRON-MALÒ Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik PURFLUX Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik SWAG Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV ACTIVE liftback 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
036.164
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
036.164
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Odporny na promienie UV
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Materiał:  Silikon
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  036.164 Dirko
Zakres temperatury od [°C]:  -60
Zakres temperatury do [°C]:  315
Kolor:  Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
036.163
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
036.163
Jednostka:
szt
Materiał:  Silikon
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Rodzaj połączenia:  Tubka
Pojemność [ml]:  70
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  036.163 Dirko
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Odporny na promienie UV
Zakres temperatury od [°C]:  -60
Zakres temperatury do [°C]:  300
Kolor:  Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze