Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik HART Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PAYEN
Silnik SCHAEFFLER INA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik AE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik LEMFÖRDER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NK
Silnik NPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SKF
Silnik SNR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AE

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95256
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95256
Długość [mm]: 99,81
Materiał: Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Średnica zaworu [mm]: 28,00
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,5
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Liczba rowków: 3
Do 100 dni na zwrot
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V95255
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V95255
Długość [mm]: 99,9
Materiał: Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Trzonek zaworu chromowany
Średnica zaworu [mm]: 25,50
Średnica trzonka zaworu [mm]: 5,5
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]: 45
Liczba rowków: 3
Do 100 dni na zwrot
AE
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
FOL303
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL303
Lokalizacja w aucie: Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie: Wlot
Tryb pracy: Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96404
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96404
Długość [mm]: 38,2
Materiał: Żeliwo
Średnica wewnętrzna [mm]: 5,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 9,52
Do 100 dni na zwrot
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FOL304
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
FOL304
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze