Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie)

Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik DAYCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DAYCO
Silnik HART Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik LIQUI MOLY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NE
Silnik NK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NK
Silnik NPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 7054
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 7054
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  63
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Wysokość [mm]:  79
Wymiar gwintu:  M 22 X 1.5 - 6H
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 25 035
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 25 035
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  246
Szerokość [mm]:  199
Wysokość [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 25 008/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 25 008/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  199
Szerokość [mm]:  246
Wysokość [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze