Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik BLIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BOSCH
Silnik CHAMPION Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik DAYCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DAYCO
Silnik HART Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik INA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik LIQUI MOLY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MITSUBOSHI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOTUL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NE
Silnik NK Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NK
Silnik NPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue BI-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H90W34
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H90W34
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Wysokość [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E1698L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E1698L
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  245
Szerokość [mm]:  199
Wysokość [mm]:  49
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze