Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DENCKERMANN do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DENCKERMANN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A142206
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A142206
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze