Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 7057
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 7057
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  66
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Wysokość [mm]:  63
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF-1B
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 20 016
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 20 016
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  199
Szerokość [mm]:  169
Wysokość [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze