Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HENGST FILTER do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:HENGST FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
H420W
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
H420W
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]: 75
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 71
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Wysokość [mm]: 67
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
4.7 (15 ocen)
Kod produktu:
E2183L
dostępny
4.7 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E2183L
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 198
Szerokość [mm]: 171
Wysokość [mm]: 42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze