Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik STONE-JAPAN do Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik PAYEN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik COMLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.5 FHEV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 190KM, 140kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:STONE-JAPAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
STONE-JAPAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A7-03005N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A7-03005N
Jednostka:
sztuka
Kolor: Brązowy
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Grubość [mm]: 10,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
STONE-JAPAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A7-03004N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
STONE-JAPAN
Kod:
A7-03004N
Jednostka:
sztuka
Kolor: Zielony
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Grubość [mm]: 14,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze