Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) INA
Silnik JOHNS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NÜRAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS

107 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA7858
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
PA7858
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  340
Szerokość [mm]:  299
Wysokość [mm]:  48
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
59714
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
59714
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Dopuszczenie przez producenta:  WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  A5/B5
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BEM4424
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BEM4424
Długość [mm]:  308
Wysokość [mm]:  59
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Szerokość [mm]:  45
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-452900-10
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-452900-10
Średnica cylindra [mm]:  84,01
Numer komponentu:  2.0mm 001IF GDC KV4
Numer komponentu:  2.0mm 005IFU KV1
Numer komponentu:  2.0mm 231 GDC GOE13
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
EAF998
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EAF998
Długość [mm]:  342
Szerokość [mm]:  300
Wysokość [mm]:  45
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
841.200
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
841.200
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  64
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW/BS OF
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
542819
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
542819
Szerokość [mm]:  26
Średnica [mm]:  65
Do 100 dni na zwrot
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFL0384
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0384
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  60
Wysokość [mm]:  100
Wymiar gwintu:  M 22 X 1,5 - 6H
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9500 1009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 1009
Długość [mm]:  34
Wymiar gwintu:  M14x1,50
Długość gwintu [mm]:  20
Rozmiar klucza:  13
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1510246
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1510246
Wymiar gwintu:  M 22 X 1.5 - 6H
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  86,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20F9041-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
20F9041-JPN
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  339
Szerokość [mm]:  299
Wysokość [mm]:  45,5
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100065
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100065
Specyfikacja:  VWC 53036
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 03.5003
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-G1
Specyfikacja wg API:  SN
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-N1
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0700
Do 100 dni na zwrot
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT6734
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
FT6734
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Wymiar gwintu:  M22 x 1.5
Wysokość [mm]:  101
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4281
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4281
Średnica wewnętrzna [mm]:  62
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Rozmiar gwintu 1:  M22X1.5
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFA2633
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFA2633
Długość [mm]:  339
Szerokość [mm]:  299
Wysokość [mm]:  45
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OS2328
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
OS2328
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]:  47,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  63,5
Wysokość [mm]:  8
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
COMLINE
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
EOF319
niedostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EOF319
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M22x1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze