Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VAICO
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAHLE
Silnik DENCKERMANN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AMC
Silnik ASHIKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DOLZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV Skrzynia 170KM, 125kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-2035
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-2035
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  100
Wymiar gwintu:  M 22 X 1.5 - 6H
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-0202
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0202
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27-4129
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-4129
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez bypassu podciśnieniowego
Do 100 dni na zwrot
526,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
26-1582
niedostępny
4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1582
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  339,5
Szerokość [mm]:  299,2
Wysokość [mm]:  38,3
Do 100 dni na zwrot
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze