Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ACKOJA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MAHLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik MOTUL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik VALEO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HOFFER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPKO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NTY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHAEFFLER INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SKF Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0899327
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
0899327
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 2
Lokalizacja w aucie: Głowica cylindra
Dla numeru OE: 2437503020
Dopływ/Odpływ: Dla przepływu wstecznego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 651,00 zł
352,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2401143
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2401143
Lokalizacja w aucie: Chłodnica powietrza doładowującego
Lokalizacja w aucie: Na dole
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytem
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08920118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
08920118
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie [V]: 12
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze