Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CONTINENTAL CTAM Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik DT SPARE PARTS Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) DT SPARE PARTS
Silnik ALCO FILTER Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) BGA
Silnik BOSCH Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) BOSCH
Silnik CHAMPION Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) CHAMPION
Silnik ESEN SKV Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) ESEN SKV
Silnik FAE Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) FAE
Silnik FLENNOR Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) FLENNOR
Silnik GATES Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) GATES
Silnik HART Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) HART
Silnik HC-CARGO Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) HC-CARGO
Silnik INA Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) INA
Silnik JP GROUP Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) K&N FILTERS
Silnik LIQUI MOLY Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) SCT - MANNOL
Silnik TRISCAN Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Jaguar XJ 6 2.8 sedan 149KM, 110kW, benzyna (1968.09 - 1975.10) UFI
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 621
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 621
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  850
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 196
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 196
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1125
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368 825
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
368 825
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  750
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze