Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CALORSTAT BY VERNET do Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROREPAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik AMC FILTER Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) AMC FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CASTROL
Silnik DELPHI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) DELPHI
Silnik ERA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) ERA
Silnik EUROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROL
Silnik FEBEST Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FEBEST
Silnik FILTRON Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FILTRON
Silnik HART Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HART
Silnik HELLA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HELLA
Silnik KAVO PARTS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) KAVO PARTS
Silnik LIQUI MOLY Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) MOTUL
Silnik NPS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) NPS
Silnik RAVENOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SOFIMA
Silnik UFI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) UFI
Silnik VAICO Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) WIX FILTERS
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OS3577
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
OS3577
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,3
Wymiar gwintu:  1/8x28 BSPT
Rodzaj czujnika:  Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze