Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROREPAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik AMC FILTER Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) AMC FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CASTROL
Silnik DELPHI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) DELPHI
Silnik ERA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) ERA
Silnik EUROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROL
Silnik FEBEST Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FEBEST
Silnik FILTRON Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FILTRON
Silnik HART Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HART
Silnik HELLA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HELLA
Silnik KAVO PARTS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) KAVO PARTS
Silnik LIQUI MOLY Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) MOTUL
Silnik NPS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) NPS
Silnik RAVENOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SOFIMA
Silnik UFI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) UFI
Silnik VAICO Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) WIX FILTERS
Producent:EUROL

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100271
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100271
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Specyfikacja wg API:  CF-4
Specyfikacja wg API:  SG
Zalecenie producenta oleju:  Deutz DQC I-02
Zalecenie producenta oleju:  MAN 270
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.0
Klasa lepkości wg SAE:  30
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100010
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100010
Specyfikacja wg API:  CD
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.1
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100020
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100020
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  API SF/CD
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100094
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100094
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Specyfikacja:  MB 229.1
Specyfikacja:  VW 500.00
Specyfikacja:  VW 501.01
Specyfikacja:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 501.01
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100060
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100060
Specyfikacja wg API:  CD
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  10W-30
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E101220
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E101220
Olej:  Olej mineralny
Specyfikacja wg API:  SF
Pojemność [litr]:  0
Zalecenie producenta oleju:  CCMC G2
Klasa lepkości wg SAE:  30
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100125
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100125
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości wg SAE:  15W-40
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E101260
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E101260
Specyfikacja wg API:  CD
Specyfikacja wg API:  SF
Olej:  Olej mineralny
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CF-2
Specyfikacja wg API:  CF-4
Zalecenie producenta oleju:  Deutz DQC I-02
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C153-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6048-M
Zalecenie producenta oleju:  GM 6049-M
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  20W-20
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E101270
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E101270
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CF-2
Specyfikacja wg API:  CF-4
Specyfikacja wg API:  SF
Zalecenie producenta oleju:  CCMC D1
Zalecenie producenta oleju:  CCMC G2
Zalecenie producenta oleju:  Deutz DQC I-02
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Specyfikacja:  MIL-L-2104B
Specyfikacja:  MIL-L-46152B
Klasa lepkości wg SAE:  30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze