Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MOTUL do Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FA1 Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FA1
Silnik BOSCH Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BOSCH
Silnik VAICO Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) VAICO
Silnik EUROREPAR Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBEST Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KAMOKA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik DENCKERMANN Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) EPS
Silnik HART Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) HART
Silnik INA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik CHAMPION Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik MOTUL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MOTUL
Silnik PAYEN Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) PAYEN
Silnik UFI Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) UFI
Silnik ACKOJA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ACKOJA
Silnik ALCO FILTER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ESEN SKV Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) HELLA
Silnik IPARTS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) IPD
Silnik KAVO PARTS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KAWE
Silnik KW Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) SKF
Silnik STONE-JAPAN Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Lexus RC (_C1_) 300 (ASC10_) coupe 245KM, 180kW, benzyna (2017.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MOTUL

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17201
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17201
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-CR1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C929-A
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C946-A
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C946-B1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C961-A1
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 6395
Zalecenie producenta oleju:  GM 4718 M
Zalecenie producenta oleju:  GM 6094 M
Zalecenie producenta oleju:  GM dexos1 GEN3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17011
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17011
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C5
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Specyfikacja:  C6
Specyfikacja:  API PERFORMANCE SP
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.71
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.72
Dopuszczenie przez producenta:  BMW LL-17 FE+
Dopuszczenie przez producenta:  JAGUAR STJLR.03.5006
Dopuszczenie przez producenta:  OV 040 1547 - A20
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-DSX
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-GSX
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C947-B1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C962-A1
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 12145
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17300
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17300
Jednostka:
szt
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Specyfikacja wg API:  SP
Dopuszczenie przez producenta:  FORD WSS-M2C913-D
Dopuszczenie przez producenta:  JAGUAR STJLR.03.5003
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN0700
Dopuszczenie przez producenta:  RENAULT RN700-20-29
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-G1
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 50081
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17000
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17000
Jednostka:
szt
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C2
Specyfikacja wg API:  SN
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-S1
Zalecenie producenta oleju:  PSA B71 2290
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17712
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17712
Jednostka:
szt
Dopuszczenie przez producenta:  LL-04
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ACEA:  C2
Specyfikacja wg API:  SP
Specyfikacja:  C3
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 229.52
Dopuszczenie przez producenta:  BMW LL-04
Dopuszczenie przez producenta:  OV 040 1547 - D30
Dopuszczenie przez producenta:  OV 040 1547 - G30
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-S3
Zalecenie producenta oleju:  VW 505 00 505 01
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-S1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17200
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17200
Jednostka:
szt
Klasa lepkości SAE:  SAE J 300
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-6A
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-CR1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C947-A
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C947-B1
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C962-A1
Zalecenie producenta oleju:  CHRYSLER MS 6395
Zalecenie producenta oleju:  GM dexos1 GEN3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17014
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17014
Specyfikacja:  PERFORMANCE SP
Zalecenie producenta oleju:  9.55535-GSX
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Dopuszczenie przez producenta:  LL-17 FE+
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17715
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17715
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  C2/C3
Dopuszczenie przez producenta:  LL-04
Zalecenie producenta oleju:  9.55535-S1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze