Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VICTOR REINZ
Silnik BLUE PRINT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KNECHT
Silnik BOSCH Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MAHLE
Silnik AJUSA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ELRING
Silnik FEBEST Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FEBEST
Silnik IPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) IPARTS
Silnik GATES Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GATES
Silnik ASHIKA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ASHIKA
Silnik BGA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BGA
Silnik DAYCO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DAYCO
Silnik K&N FILTERS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KAVO PARTS
Silnik SKF Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SKF
Silnik VALEO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VALEO
Silnik ACKOJA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) AMC FILTER
Silnik BANDO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BANDO
Silnik BIRTH Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BIRTH
Silnik BORG & BECK Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) BUGATTI
Silnik CHAMPION Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) COMLINE
Silnik CORTECO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) CORTECO
Silnik DELPHI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DELPHI
Silnik DOKUJI Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DOKUJI
Silnik DT SPARE PARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) FAI AUTOPARTS
Silnik GLASER Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GLASER
Silnik GMB Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GMB
Silnik GSP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) GSP
Silnik HART Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HART
Silnik HEPU Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) HEPU
Silnik INA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) INA
Silnik IPD Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) IPD
Silnik JAPANPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JAPKO
Silnik JP GROUP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JP GROUP
Silnik JPN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) JPN
Silnik KAMOKA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KAMOKA
Silnik KOYO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KOYO
Silnik KWP Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) KWP
Silnik LUCAS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) MOTORAD
Silnik NIPPARTS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) NPS
Silnik OEM Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) OYODO
Silnik PAYEN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SNR
Silnik SOG Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) TRISCAN
Silnik VAICO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VAICO
Silnik VEMA Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VEMA
Silnik VEMO Mazda 323 C IV (BG) 1.8 (BG8S) liftback 130KM, 96kW, benzyna (1989.09 - 1993.06) VEMO
Producent:VALEO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
586021
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586021
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  69,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  63
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
347251
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
347251
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  13,50
Cisnienie [bar]:  3,50
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 908,00 zł
519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VALEO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
586170
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586170
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
585255
niedostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
585255
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  250
Szerokość [mm]:  150
Wysokość [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze