Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07)

Silnik ELRING Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) BOSCH
Silnik FA1 Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FA1
Silnik AJUSA Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FAST Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FAST
Silnik FEBEST Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FEBEST
Silnik OEM Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) OEM
Silnik VAICO Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) VAICO
Silnik HART Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) HART
Silnik ACKOJA Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) ACKOJA
Silnik AE Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) AE
Silnik BGA Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) BGA
Silnik COMLINE Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) COMLINE
Silnik CORTECO Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) DOKUJI
Silnik ERISTIC Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) ERISTIC
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GATES
Silnik GLASER Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) GOETZE
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) HENGST FILTER
Silnik INA Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) INA
Silnik IPD Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) IPD
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) MAHLE
Silnik NPS Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) NPS
Silnik OYODO Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) OYODO
Silnik PAYEN Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 III (GD) 2.0 sedan 101KM, 74kW, benzyna (1987.08 - 1989.07) TRISCAN
Producent:OEM

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N0138493
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N0138493
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N0138492
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
N0138492
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
263002Y500
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
263002Y500
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0FE0110602
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
0FE0110602
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Wysokość [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
46544820
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
46544820
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2461022600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
2461022600
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Lokalizacja w aucie:  Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD360935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
MD360935
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze