Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) VICTOR REINZ
Silnik KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAMOKA
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBEST
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NTY
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AJUSA
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OEM
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AUTLOG
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERA
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HART
Silnik KNECHT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAXGEAR
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OYODO
Silnik AE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Silnik FRECCIA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FRECCIA
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GATES
Silnik GLASER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IJS GROUP
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) INA
Silnik IPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPARTS
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOBILETRON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MOBILETRON
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NPS
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) PAYEN
Silnik SKF Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SKF
Silnik SNR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SNR
Silnik SOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) TRISCAN
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
732.122.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
732.122.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  11
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  372.980.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
732.122.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
732.122.011
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  11
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EP7400-910
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
EP7400-910
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111.254.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
111.254.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  19,00
Grubość [mm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
111.254.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
111.254.010
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  19,00
Grubość [mm]:  2,2
Materiał:  Stal
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze