Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04)

Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) VICTOR REINZ
Silnik KAMOKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAMOKA
Silnik FAST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FAST
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBEST
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NTY
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AJUSA
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OEM
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AUTLOG
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERA
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HART
Silnik KNECHT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAXGEAR
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) OYODO
Silnik AE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Silnik FRECCIA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) FRECCIA
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GATES
Silnik GLASER Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IJS GROUP
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) INA
Silnik IPARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPARTS
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOBILETRON Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) MOBILETRON
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) NPS
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) PAYEN
Silnik SKF Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SKF
Silnik SNR Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SNR
Silnik SOG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2.0 coupe 141KM, 104kW, benzyna (1995.09 - 1999.04) TRISCAN
Producent:HART

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
720 293
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
720 293
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  8
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368 873
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
368 873
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1290
Szerokość [mm]:  17,8
Ilość żeber:  5
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
336 377
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
336 377
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  31
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 701
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 701
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  1013
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze