Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ELRING
Silnik FILTRON Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FILTRON
Silnik FA1 Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FA1
Silnik AJUSA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AJUSA
Silnik KNECHT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) IPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MAHLE
Silnik SWAG Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) SWAG
Silnik VALEO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VALEO
Silnik CHAMPION Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) CHAMPION
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) KAVO PARTS
Silnik ACKOJA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AMC FILTER
Silnik COMLINE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) COMLINE
Silnik CORTECO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ENERGY
Silnik GATES Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) GATES
Silnik GSP Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) GSP
Silnik HART Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HART
Silnik HC-CARGO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HC-CARGO
Silnik HOFFER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HOFFER
Silnik JC PREMIUM Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) JC PREMIUM
Silnik JPN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) JPN
Silnik MEAT & DORIA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NPS
Silnik NTY Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NTY
Silnik PAYEN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) PAYEN
Silnik PURRO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) PURRO
Silnik QFIX Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) TRISCAN
Silnik VAICO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VAICO
Silnik VALVOLINE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) YAMATO
Producent:ELRING

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
776.327
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
776.327
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  17,5
Grubość [mm]:  3
Materiał:  Miedz
Kształt:  Ustawiony pod kątem
Alternatywny zestaw naprawczy:  036.400
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.550
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
587.290
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
587.290
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Wymiar gwintu:  M12x1,25x11
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  14 mm
Rozmiar klucza:  14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
247.380
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.380
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
247.370
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
247.370
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  58
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze