Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ELRING
Silnik FILTRON Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FILTRON
Silnik FA1 Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FA1
Silnik AJUSA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AJUSA
Silnik KNECHT Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) FEBI BILSTEIN
Silnik IPARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) IPARTS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MAHLE
Silnik SWAG Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) SWAG
Silnik VALEO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VALEO
Silnik CHAMPION Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) CHAMPION
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) KAVO PARTS
Silnik ACKOJA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) AMC FILTER
Silnik COMLINE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) COMLINE
Silnik CORTECO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) ENERGY
Silnik GATES Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) GATES
Silnik GSP Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) GSP
Silnik HART Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HART
Silnik HC-CARGO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HC-CARGO
Silnik HOFFER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) HOFFER
Silnik JC PREMIUM Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) JC PREMIUM
Silnik JPN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) JPN
Silnik MEAT & DORIA Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NPS
Silnik NTY Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) NTY
Silnik PAYEN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) PAYEN
Silnik PURRO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) PURRO
Silnik QFIX Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) TRISCAN
Silnik VAICO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VAICO
Silnik VALVOLINE Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 4.2 samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (2000.03 - 2002.08) YAMATO
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 140
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 140
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  98
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica [mm]:  91,0
Średnica 2 [mm]:  71,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,5
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wysokość opakowania [cm]:  10,30
Ciężar netto [g]:  456,0
Długożć opakowania [cm]:  9,8
Szerokość opakowania [cm]:  9,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 307
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 307
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  281
Długość całkowita [mm]:  281,0
Szerokość [mm]:  168
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  168,0
Ciężar netto [g]:  213,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze