Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AJUSA
Silnik FA1 Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FA1
Silnik FILTRON Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FILTRON
Silnik GATES Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GATES
Silnik MAXGEAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAXGEAR
Silnik BOSCH Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BOSCH
Silnik CORTECO Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MANN-FILTER
Silnik AE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) AMC
Silnik BORG & BECK Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) CONTINENTAL
Silnik EUROREPAR Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) FRECCIA
Silnik GLASER Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) HART
Silnik IPARTS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) IPARTS
Silnik KNECHT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) NPS
Silnik OEM Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OEM
Silnik OPTIMAL Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) PZL FILTERS
Silnik SOFIMA Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Opel KADETT C coupe 1.0 S coupe 48KM, 35kW, benzyna (1973.09 - 1975.08) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100101R
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100101R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  48
Średnica wewnętrzna [mm]:  175
Średnica zewnętrzna [mm]:  245
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  30
Szerokość opakowania [cm]:  30
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF102103S
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF102103S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87,0
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  7,8
Szerokość opakowania [cm]:  7,8
Wysokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze