Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AS-PL do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09)

Silnik CORTECO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CORTECO
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Silnik AJUSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AJUSA
Silnik BGA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BGA
Silnik BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Silnik VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VALEO
Silnik ACKOJA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AS-PL
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FAE
Silnik FILTRON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) INA
Silnik IPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPSA
Silnik JPN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik LAUBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SEIM
Silnik SNR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) UFI
Silnik VAICO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:AS-PL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AS-PL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AFP3013
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AS-PL
Kod:
AFP3013
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  54,50
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,00
Długość 1 [mm]:  36,90
Liczba rowków:  6
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Długość 2 [mm]:  7,00
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AS-PL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AFP3013(V)
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AS-PL
Kod:
AFP3013(V)
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  54,20
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,00
Długość 1 [mm]:  33,30
Liczba rowków:  6
Wymiar gwintu:  M16X1,5
Długość 2 [mm]:  7,20
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze