Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09)

Silnik CORTECO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CORTECO
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Silnik AJUSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AJUSA
Silnik BGA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BGA
Silnik BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Silnik VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VALEO
Silnik ACKOJA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) AS-PL
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FAE
Silnik FILTRON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) INA
Silnik IPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) IPSA
Silnik JPN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik LAUBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURFLUX
Silnik PURRO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SEIM
Silnik SNR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) UFI
Silnik VAICO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Diesel Kombi 49KM, 36kW, olej napędowy (1980.08 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 632
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 632
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  750
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 603
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 603
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  775
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 678
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 678
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  617
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 646
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 646
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1200
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
1 457 432 154
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 432 154
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  168
Średnica 1 [mm]:  120
Wysokość [mm]:  123,5
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 189
niedostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 189
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  88
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  90
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  86
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
F 026 407 250
niedostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 250
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF-2B
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,7
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze