Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12)

Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAHLE
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AJUSA
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PURRO
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TEDGUM
Silnik VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VALEO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Silnik INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) INA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OEM
Silnik ACKOJA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) AS-PL
Silnik BEHR HELLA SERVICE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) ET ENGINETEAM
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FAST
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FORTUNE LINE
Silnik FRECCIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) GRAF
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPD
Silnik IPSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) IPSA
Silnik JPN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KAWE
Silnik KING Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KING
Silnik KWP Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MISFAT
Silnik MOBILETRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) MOBILETRON
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PAYEN
Silnik PERSEA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) PERSEA
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SKF
Silnik SNR Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) UFI
Silnik VEMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1982.11 - 1988.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 123
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 123
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  135
Średnica zewnętrzna [mm]:  168,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  118
Średnica 3 [mm]:  117,5
Ciężar netto [g]:  86,0
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze