Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FA1
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KNECHT
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OEM
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAST
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAHLE
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INA
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AJUSA
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BGA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CHAMPION
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALEO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPARTS
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PIERBURG
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) UFI
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Silnik ABAKUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ABAKUS
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AMC
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Silnik BLIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLIC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BTA
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CASTROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CASTROL
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Silnik DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ERA
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAE
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAM
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GK
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KING
Silnik KLOKKERHOLM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KW
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KWP
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MISFAT
Silnik MOTUL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MOTUL
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik POLCAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) POLCAR
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SALERI SIL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TEDGUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:FA1

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
-76%
0,49 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
968.330.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
968.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518.471.021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
518.471.021
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Długość [mm]:  12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
518.471.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
518.471.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Długość [mm]:  12
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  542.470.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  968.330.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
423-001
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
423-001
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EC2100-901
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
EC2100-901
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze