Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07)

Silnik FILTRON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURRO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 626
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 626
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  875
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 631
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 631
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  735
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 684
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 684
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  725
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 680
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 680
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  650
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 643
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 643
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1125
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 644
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 644
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1150
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 261
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 261
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,2
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ilość:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze